מכירה והזמנות בסיטונאות בלבד
תפריט ראשי
תפריט ראשי

 

חומרי ניקוי לתכשיטים

 

תכשיטי יוקרה הם רכוש יקר שתוכנן ועוצב כדי להחזיק כל החיים. יש כאלה העשויים כסף, יש כאלה העשויים זהב ומשובצים באבנים יקרות, וכל ניקוי לא נכון עשוי להזיק להם. אך עם זאת נדרש טיפול כדי להבטיח שהם יישארו בוהקים וייראו חדשים למשך שנים רבות.

 

חומרי ניקוי לתכשיטים עם אבני חן

 

אם יש ברשותכם תכשיטים המשובצים באבני חן, יש חשש שאם לא תנקו אותם בזהירות האבן תיפול, ולכן כדאי למסור לצורף. אך אם בכל זאת תרצו לעשות זאת בעצמכם, חשוב להקפיד על מספר כללים, הכינו קערה ובתוכה מים עם חומר ניקוי, קערה נוספת עם מים חמים או השתמשו במי ברז, הכינו שתי מטליות נקיות. את האחת הרטיבו בקערה עם החומר ושפשפו היטב. לאחר מכן, הרטיבו את המטלית השנייה ונקו את, שימו לייבוש על מגבת יבשה. אם תטבלו את התכשיט עם האבן במים. תכשיט שטבול בקערה עם מים עשוי לגרום לאבן ליפול.  


שימוש במכשירים המפיקים גלי קול עוזרים בניקוי, אך הם עשויים לגרום לאבן להישבר אם יש לה סדקים קטנים גם כאלו שלא רואים. קיימים מספר תכשירים המפיקים גלי קול וכדאי לבדוק אצל הצורף מה מתאים.  
תמיסת אמוניה המשמשת לניקוי אבן חן עשויה להזיק ולא לנקות.

 

חומרי ניקוי לתכשיטי כסף

תכשיטי כסף מנקים כאשר לוקחים קערה מרופדת עם נייר כסף, מים חמים וסודה לשתייה, שימו אותם קרוב לנייר הכסף ושפשפו היטב במגבת רכה, לאחר מכן נגבו במגבת רכה יבשה ושימו להתייבש. יש כאלה הממליצים להשתמש במשחת שיניים ובמברשת שיניים משומשת לניקוי כסף, גם כאן יש לשטוף ולייבש היטב במגבת רכה.

 

חומרי ניקוי לתכשיטי זהב


יש לדעת איך להשתמש בתכשיטי זהב, כימיקלים קשים כמו כלור ונוזלי ניקוי מזיקים וגורמים לזהב לאבד מהברק שלו. לכן כאשר עושים עבודות בית עם כימיקלים קשים או עובדים עם כימיקלים קשים כדאי להסיר את תכשיטי הזהב. אבל אם בכל זאת אתם רוצים לנקות, שימו אותם בקערה עם מים חמים, סבון כלים והשרו למשך 20 דקות. לאחר מכן שפשפו בעזרת מברשת בעלת זיפים רכים, יבשו היטב, שימו על מגבת רכה וחזרו לענוד רק כאשר עמדו באוויר הפתוח והתייבשו לגמרי.

 

 

 

יעקב נטוביץ

שעונים ביבוא בלעדי

 

כניסה לאתר
יש לכם שאלה?

 

הפעל נגישות

לצפייה והזמנה במחלקת התכשיטים של החברה: פלדה, כסף וגולדפילד

 

לחצו כאן

 

מכירה בסיטונאות בלבד

בניית אתרים